کانون هواداران منچسترسیتی در ایران

banner ads
  • Reza MC
  • دوشنبه 09 مرداد 1396
  • , ,
  • 595 بازدید
  • 0 نظر

چه کسانی در لیست مازاد پپ گواردیولا قرار دارند؟

پپ گواردیولا تقریبا بازیکنان مد نظر خود را در فصل نقل و انتقالات تابستانی جذب کرده است و حالا به دنبال قروش باریکنان مازاد خود است.


http://s3.picofile.com/file/7703521070/ea5opxvvnafkcjdmsco.gif

باشگاه منچستر سیتی بنا به خواسته پپ گواردیولا سرمربی این تیم، مندی، کایل واکر ، برناردو سیلوا، ادرسون، داگلاس لوئیس و دانیلو را جذب کرد که ارزش مجموع این بازیکنان چیزی در حدود 240.5 میلیون یورو  تخمین زده می شود که باعث حساس شدن یوفا بر روی این تیم برای رعایت نکردن فیر پلی مالی شده است!

 

منچستر سیتی با درک این مطلب حالا به پپ گواردیولا دستور داده است تا هرچه سریعتر، بازیکنان مازاد خود را بفروشد تا بتوانند بالانس مالی خود را برقرار کنند تا از زیر ذره بین یوفا نیز بیرون بیایند!

 

پپ گواردیولا در این باره اظهار داشت : ما بازیکنانی داریم که تکلیفشان نا مشخص است، سمیر نصری شرایط خاص خود را دارد و ما نیز در وسط زمین ترافیک شدیدی را داریم؛ او خود بهتر می داند چه تصمیمی را باید بگیرد، مانگلا نیز باید تصمیم نهایی خود را به باشگاه اعلام کند تا شرایط آنگونه که به نفع طرفین است رقم بخورد.

 

ایهناچو نیز به دنبال آن است تا به باشگاه لستر سیتی بپیوندد که این انتقال از نظر من مانعی ندارد، اما او باید بداند که فرصت برای تصمیم گیری بسیار کوتاه است.

دیدگاه ارسال شده است

نمایش / مخفی کردن دیدگاه ها